Sunday, May 1, 2011

Jom balik jb...

Jom balik jb....
yahoo...exam h habis..so ape lg balik jb lorh...
alhamdulillah semua exm dh selesai..
alhamdulillah syukur sgt blh jwb..
tp xtau la result nyer mcm mane..harap2 ok..
Ya Allah luluskan la aku dalam semua paper2 exam ku..
amin....

then nk balik jb...tiket 5.5..kol 10.30 am..
mybe sampai dlm kol 4ptg..
emmm...cuti lame lbh kurang 3 minggu lbh..
nk bt pe la yek kat umh..
emmm...mgkin ade aktiviti yg aku nk bt..
antaranyer nk msk..
cube bljr bt kuih...2 pn tgk barang la..ade bt la..
then nk kms umh..nk kms bilik...
then mkn...tido...
huhu..gerenti naik punyer badan aku..gemuk la aku..huhu..
then ingt nk kua g tgk nur kasih the movie..
tp nk g dgn sape???
bf aku xde lorh..emmm xde calon ni..huhu..
kl kwn2 aku lyn cite ni..
xde hal la..
kl xlyn,nk ajk sape????
nk tgk gak...harap2 bf aku dpt cuti lepas exm..
huhu..jgn mengharap sgt ain.huhu..
huhu,,pape pn mesti best balik jb....wink..wink...

No comments:

Post a Comment