Saturday, March 5, 2011

Sepetang di Taman Bandar...

Sepetang di taman bandar.....
ops...pergi bersama sape?????????
adalah..
hahahaha...i pegi dgn member i la..
ira and anaf..
ira ni bdk bilik aku..
si anaf plak member si ira..tp anaf 1 klej dgn aku...
kepada epy jgn mrh ye.....
i bergambo bersama anaf....adk2 je...
hehe..pape pun i x lupe u la epy oi...
nnti kite g tasik bg ikn mkn ok....hehe...nnti kite g au...

best gak la kat tmn bndr 2...
ramai sgt owg..
mcm ade pesta je..
ramai family berjoging..bwk ank2 diaorg jln2...

tp kami g cana bg ikn mkn roti..
haha..
owg joging,kami bg ikn mkn...
xpe la yg penting kami exercise td..
kuarkn peluh..
bek tok kshtan gak kn...
ajk si nana,si mila,si farah dowg xnk g smpai skrg..
lah2 aku and ira yg g...
lepas g bg ikn mkn kat tasik 2 kami g minum2...
minum2 yg plg penting..haha..
pape pun best gak r..
nnti nk paksa nan and mila g cana..
lbih krg 1/2 jam dari umh aku ke cana..
jauh gak la..
tp xpe..exercise ckit..

ni dia ira penyek...

ni la dia anaf...

sweet nyer....ade pape ke?

kakak and adik..

saya and ira..





Tq korg..len kali ade ms kite g lg ea...
yg pling pntg nana and mila kena pegi...huhu...

No comments:

Post a Comment