Friday, March 4, 2011

ONE MONTH ago...

Lebih kurang 1 bulan lebih epy g pusasda...
spanjang 1 bulan ni dia ok2 je...
harap hari2 yg mendtg still ok...rasenyer pasti ok..

Rupa2 nyer sgt bosan tanpa dia..
huhu..dulu boring la msg,boring la col...mcm2 aku ni..
tp ble dia xde mcm ni..amek ko ain rase kn..
hahahaha..padan muke..
aku plak yg kena kn..terima je la ain oi...
ni baru 6 bulan..kl 6 thn mcm ne?
huhu..NO,NO,NO...
xsangup aku..

Kl la ditakdirkn xde jodoh dgn dia???
what should i do??
huh...i can't think this statement...
why?
coz i believe with him...
Jodoh dan pertemuaan di tentukan oleh Nyer..
so ape yg harus aku bt..
adalah..
BERDOA n PERCAYA antara satu sama lain..
semoga hbgn ni KEKAL selamanyer...
baru bbrapa bln mcm ni aku dh goyang........
kl xde lgsung mcm ne la kn..
huh..dh2 xnk pk yg negative....
u must always think positive k ain..walau ape pun perkara..
Insyallah hope hbgn ni kekal...AMIN...

No comments:

Post a Comment