Friday, August 19, 2011

3 bulan berlalu...

Assalamualaikum...
emmm..xsgka ms begitu cpt berlalu..
dh 3 bln berakhirnyer praktikal aku..huhu
19/8/2011 berakhirlah gelaran " student nurse praktikal"
lepas ni no more praktikal..
juz fokus presentation..revision final and LJM..
aku berhapar Allah permudahkan 
segala urusan aku..
amin...

Dlm 3 bulan berpraktikal sebagai
"bdak perceptor" kat htaa
semuanyer ok2 je..
alhamdulillah 3 bln attandance aku penuh..
xde la sakit ke ape ke...
aku bangga dgn diri aku sendiri coz 
boleh pegang tangujwb sbgai seorang student
nurse yg praktikal selame 3 bln..
mcm2 yg aku lalui..
yg aku bljr..ape yg xtau aku blh tau..
and spanjng 3 bln ni aku amek ksempatan
bljr mcm2 kat ward..
ape yg aku harapkan time keje bende2 ni semua
blh apply time keje..

mmg xpercaye ms berlalu begitu pantas..
tapi 2 la kyataan nyer..
bekerja kat ward bz sampai xsempat nk solat.
nyawa yg di selamatkn lebih 
penting sbnrnyer..
ade yg atok2 aku jge meninggal semua..
kdg2 ni semua pgalaman kite sbgai student..
byk yg aku lalui..
rupa2 nyer kerjaya staff nurse ni bkn nyer mudah..
semua benda "misi" kena bt...
harap2 satu hari nnti aku dpt keje
and jd seorang "misi" yg serba blh...
insyallah...

No comments:

Post a Comment