Tuesday, March 22, 2011

Fever.....


Kuang..kuang..kuang...
epy kena fever...
ptt la mlm td aku selseme...kena tempias dia rupanyer...
td pg dlm kol 6 lebih dia col
guna hp tp..
agak terkejut gak..then dia bgtau dia dmm...
n dpt mc smpai rabu...
cian nyer la ha...dh la jauh dgn nurse dia ni...
then kwn dia heret dia g jumpa jurulatih..
then g klinik...temp:38 darjah celcius..emmm ape blh bt..
dia kate kena hjn pnas hari 2..
sblom ni kn mmg ade batuk2..then kena hjn 2 dmm 2...
epy..epy..xpnh dmm
kat cna boleh plak la ko nk dmm kn...

emm tq kat kwn dia yg care kat dia kt cna..
siap amek kn mknnan,kuih semua..
bg kat dia mkn..
huh terharu aku..tq coz tlong jge i punyer bf..
bf i 2 ngade2..
huhu...xde la dia org nyer mmg xske
sshkn org..tp kl terpkse nk bt mcm ne kn...dh skt..

then td sdp la dia,kwn dia bg pnjm hp..
dia col berkali2..
srh rehat xnk..nk col gak..
biar la dia..kl dia rase col aku blh lega dmm dia..
teruskn je la..huhu..
aku pn ske gak kn..yela dh lame kot xberbual lame2...
then dpt berbual lame ati mane
yg x happy kn..=)
so esk rabu dia still mc...
then mesti nk col aku lg...tp mgkin pg la kot dia col..
ptg aku kelas..then kl kol6 kwn dia
nk guna hp..
so mlm dia xblh la nk col2...
nk col pn pg snpai tghari jerk...xpe la..pape je la..

pape pn aku harap dia smkin sihat then blh bt lthn
mcm biase...
aku akn doakn kshtn dia bek kat cna...
then dia pn kena kuat..
nsb bek la ade kwn2 yg amek brt..
kdg2 lelaki nie lain ckit..
dia ssh nk peduli kwn dia..tp alhamdulillah
epy dpt kwn yg ok...
semoha dia cpt sembuh..Amin...








SEMOGA CEPAT SEMBUH SAYANG....


No comments:

Post a Comment