Saturday, February 12, 2011

S.M.I.L.E...

Tersenyum pg2 bute kol 9.57 am..
ape lg dia col la..
ckp dlm 6.59 saat je...
perbualan kami:

Abg : bt pe je syg 2
Syg : tido je..
Abg : xbg lg dh kol 10 ni..dh2 bgn mandi...
Syg : ala jp la..Abg wtpe?mkn pe pg ni?
Abg : xbt pape..col syg je..mkn mi kari je
Syg : mak ai pg2 bute dh mkn mi kari?
Abg : aah...hehe...( dia gelak )
Syg : ape yg bising2 2 bng?
Abg : dorg  ni men sukan..
Sys : sukan pe je?
Abg : mcm2 ade..bola takro, bola tampar..
Syg : hbs abg xmen ke?
Abg : men gak jp g...jp g basuh baju dulu n men..
Syg : oh ok...sejak ang xde kn ade je no2 kacau..
Abg : mcm tau2 je abg xde..
Syg : nti abg balik blnje la
Abg : eh blh sgt..ape sgt nk abg beli k...
Syg : sgy nk hp..
Abg : boleh2 hp 3G k..
Syg hehe bloh2...
Abg : nti abg cuti 1 minggu nk jumpe syg je..
Ayg : blh2..pastu dh keje kn
Abg : aah..nti abg nk jumpe syg
Syg : ok..
Abg : dh2 g bgn mandi..duit tinggal ckit ni...
Syg : ala xnk nk tido...ok la.
Abg : nnti jp g kl abg free abg col lg..
Syg : ok..
Abg : miz u..lov u...
Syg : miz u 2..lov u 2...

Hahahaha...ni je yg kami bual kn..
Dlm masa 6 min ni
setiap 1 saat dia col sgt bermakna bg aku...

12.56 t/hari

 Dia col lg dlm 2 min je...
Juz nk tnyer mkn pe...
dia ynyer kat ne..
aku ckp r kat umh...
dai tnyer mkn pe..
aku ckp r mkn ikn bakar n tempe goreng cicah smbal kicap..
dia ckp sdpnyer..
dia mkn nasi and lauk pa ntha xingt..hehehe...
dia ckp pndainyer syg msk..
mesti cdp..
aku ckp mesti la..
kn dh nk kawin..
sia ckp nk kawin dgn sape..
aku ckp dgn abg la..
mane ade calon lain..
hehe dia gelak...
pastu ynter dia men x sukan..
dia kate men la sepak takro..
aku ckp ohh...
dh gemuk ke?
dia kate aah..
aku ckp kate msuk sana nti kurus..
dia kate 2 la semua jd gemuk..
xtau knp...
padtu dia kate k la..
nnti abg col lg k...
aku ckp ok,...
dia kate 1 minggu dia col 2 kali..
sabtu n ahd...
aku ckp ok2..


                                                              LOVE U SO MUCH...


No comments:

Post a Comment