Sunday, February 27, 2011

PeNiNggggg....

Ape yg pening???
ntah la yek...
ssh nk ckp...
td abg col surh pos ubt batuk..
so dh beli..
n then dia kate duit syiling xde...
so what should i do???
nk bg duit syiling mcm ne nk kasi...
so ntah la yek..
nk bg duit ketas aku oun xde duit gak ni...
huh....eeemmmm...
cdh ble drg dia kate kl dia xcol sbtu n ahd mknanyer xde duit..
suruh mtk dgn mak dia,dia kesian..
angah dia kn ade dh gaji..
xnk plak mntk..
kl aku aku dh mtk dh..
bkn byk pn 100 cukup...
ape punyer owg la...
emmm...
so aku xtergamak la ble dgr mcm 2..
so yg aku  blh bg 20rgt je..
2 pun tok col aku je....
kl dia nk beli pape,or kena byr pape 2 hal dia la..
aku xdpt tlong..coz aku pun xde duit..
kl aku dh keje xpe..
ni keje pn blom...
dh r bln ni aku byk pkai duit..
huh..aku pun xxtau la..
pening.....pening....
lpas ni ikt dia la..
xcol aku pun xpe r...
kl dia xde duit lg..
mls la aku....
aku pn xde duit gak..
aku rase dh byk bt mcm2 tok dia..
tp ntah la..
xreti nk ckp..
kl balik ni dia nk jumpe aku,dia spport aku..
hahaha...
pening..pening....

No comments:

Post a Comment