Monday, February 21, 2011

AkHiRnYeR...

sampai gak kad yg aku kirim kat dia..
baru smpai ptg td..
dia col dlm kol 10pm..
punyer la suke dpt kad 2...
tp dia juz sempat bace yg kedai punyer..
yg aku create dia xsempat bace lg...
ape syg nk gune duit 2???
mmg aku bg bkn tok gune..
aku bg tok simpan la abg oi...
hahahaha...
dia mtk lg gambo aku..
nk bt pe ntah byk2...
aku ade ckp aku nk pos lg..
ingt mgu dpn nk pos kecing yg beli dgn kwn aku...
aku order btk bintang..
warne hitam n ade tulisan warna putih...
mcm lawa je..
nnti la tgk hasilnyer bila siap nnti...
n dia ade pesan pos kn ubt batuk..
batuk dh 2 minggu..
suruh jurulatih bwk g klinik xmau...
tkt terjejas nama,,,
ntaj pape2 ntah...
lyn je cik abg ko ni ain...huhu...
nnti la dh siap benda 2 aku pos sekali dgn ubt batuk...
tp minggu dpn la ye bng..
ntah2 btuk dia dh bek..haha...
mls la nk hntr ckit2...
xde m nk g pos....
bek hantar sekali...
k la ain dh ngtuk..
esk kelas kol 8.30...
semoga hari2 yg mendatang
dirahmati oleh Allah...
amin....

No comments:

Post a Comment